Swine Flu and Who’s Who

A quick trip through the wikis and one realizes that the 40% stakeholder of the company whose media outlet appeared to be “the first” to break the Swine Flu story (April 15, 2009) is Thomson-Reuters.  The Thomson Family, of Scottish peerage, is having some trouble making money with a few of its stations, so putting this information a week ahead of everyone else might have been a gift, or it might have been a trial balloon.

But the first source of the Swine Flu information was a privately owned media company in Canada, according to LexisNexus.

TV Script

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s